مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-26پزشكي

هزینه تخت های آی سی یو به خاطر گرانی تجهیزات بالا است


مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بیمارستان های خصوصی تعرفه مشخصی دارند و حق ندارند وجه بیشتری از بیماران طلب کنند.

- ایسنا/البرز مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بیمارستان های خصوصی تعرفه مشخصی دارند و حق ندارند وجه بیشتری از بیماران طلب کنند.

کوروش سلیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص اخذ هزینه بالا از بیماران کرونایی در بیمارستان های خصوصی اظهار کرد: بیمارستان های خصوصی دارای تعرفه مشخصی هستند.

وی با اشاره به اینکه اغلب بیماران کرونایی ای که به بیمارستان های خصوصی ارجاع داده می شوند دارای بیمه تکمیلی هستند، گفت: استفاده از بیمه تکمیلی هزینه زیادی برای بیماران در پی ندارد.

وی توضیح داد: علاوه بر این بیمارستان های خصوصی هم دارای تعرفه مشخصی هستند و حق ندارند بیش از تعرفه از بیماران هزینه ای دریافت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه هزینه بستری در تخت های عادی بیمارستان های خصوصی بالا نیست، ادامه داد: هزینه بستری در تخت های آی سی یو آن هم به خاطر تجهیزات گران قیمتی که دارند بالا است ولی تخت های معمولی هزینه زیادی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تخت های آی سی یو به خاطر گرانی تجهیزات بالا است

هزینه تخت های آی سی یو به خاطر گرانی تجهیزات بالا است