مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-26پزشكي

اجرای طرح «آمران سلامت» در همدان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح کشوری «آمران سلامت» برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و مقابله با این ویروس خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح کشوری آمران سلامت برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و مقابله با این ویروس خبر داد.

علی سنجربگی اظهار کرد: با توجه به تشدید بیماری و عنایت به اینکه تنها راه مقابله با اپیدمی تکیه بر پیشگیری و توسعه آموزش همگانی معرفی شده است، در کشور ما هم با وجود تلاش های چشمگیر ارگان های متولی، متأسفانه وضعیت شیوع کرونا و آمار مرگ و میر تأسف بار است و هر روز شاهد سیر صعودی آن هستیم.

وی افزود: در همین راستا مسئولان بهداشتی درمانی مکرراً از مردم درخواست می کنند با رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع بیشتر پیشگیری کنند و با توجه به اهمیت این موضوع، مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار با رییس جمهور و مسئولان بهداشتی درمانی کشور، رهنمودهای ارزشمندی درباره نحوه تعامل دستگاه های متولی، شیوه های پیشگیری و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود برای کنترل این ویروس را بیان کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: در راستای توسعه آموزش های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از قشر آسیب دیده و آسیب پذیر جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «آمران سلامت» در همدان

اجرای طرح «آمران سلامت» در همدان