مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-26سياسي

وزیر کشور: در مقابل هر اقدامی که منافع ملی ما را به خطر بیندازد، می ایستیم


دفاع از حاکمیت، قدرت، امنیت و منافع ملی یک اصل است و این را همه قوانین پذیرفتند و وظیفه ما هم به عنوان یک جزیی از حاکمیت های ملی جهانی همان است که از کشورمان در مقابل هر نوع اقدام و عملی که منافع ملی ما را به خطر بیندازد دفاع کنیم و به قول .

- وزیر کشور گفت: دفاع از حاکمیت، قدرت، امنیت و منافع ملی یک اصل است و این را همه قوانین پذیرفتند و وظیفه ما هم به عنوان یک جزیی از حاکمیت های ملی جهانی همان است که از کشورمان در مقابل هر نوع اقدام و عملی که منافع ملی ما را به خطر بیندازد دفاع کنیم و به قول مقام معظم رهبری مصون نگه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور با استانداران و روسای شورای پدافند غیرعامل استان ها اظهارداشت: دفاع از حاکمیت، قدرت، امنیت و منافع ملی یک اصل است و این را همه قوانین پذیرفتند و وظیفه ما هم به عنوان یک جزیی از حاکمیت های ملی جهانی همان است که از کشورمان در مقابل هر نوع اقدام و عملی که منافع ملی ما را به خطر بیندازد دفاع کنیم و به قول مقام معظم رهبری مصون نگه داریم.

وزیر کشور افزود: این جزو واجبات حاکمیتی است و هر چقدر ما در این زمینه در عمل کوتاهی یا سهل انگاری کنیم یا نادیده بگیریم در مقابل خسارت های بسیار زیادی که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: در مقابل هر اقدامی که منافع ملی ما را به خطر بیندازد، می ایستیم

وزیر کشور: در مقابل هر اقدامی که منافع ملی ما را به خطر بیندازد، می ایستیم