مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-26اجتماعي

کمتر از 50 دانش آموز و فرهنگی کاشان کرونا مثبت هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: 30 الی 40 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان کاشان مثبت هستند اما به این معنی نیست که در مدارس گرفته باشند.

- سید علی رضا مروجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با بیان اینکه هر تصمیمی که در آموزش پرورش گرفته می شود برای حضور و عدم حضور دانش آموزان و متناسب با دستورالعمل های وزارت آموزش پرورش و وزارت بهداشت است، اظهار کرد: خروجی تصمیمات بین مردم به نحوی تلقی نشود که مثل آبی در جوی است که کل مزرعه را گرفته است، پس باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از خود و خانواده مراقبت کنیم.

مروجی با اشاره به اینکه، نیازمند فرهنگ سلامت و سواد سلامت بالا در بین شهروندان کاشانی هستیم، خاطرنشان کرد: از مردم با فرهنگ کاشان و آران و بیدگل خواهش می کنم اگر در فضای مجازی برای همکاران کادر درمان کامنت یا پست گذاشته می شود، نهایت دقت را داشته باشند، برخی مواقع برخی صحبت ها در فضای مجازی ممکن است باعث رنجش کادر درمان و همکاران ما شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: به همین منظور امیدواریم قوت قلب دادن به همکاران ما تداوم داشته باشد تا کادر درمانی که در خط مقدم هستند و زحمات زیادی می کشند به خاطر برخی حرف ها که ممکن است از ناآگاهی باشد، باعث رنجش نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 50 دانش آموز و فرهنگی کاشان کرونا مثبت هستند

کمتر از 50 دانش آموز و فرهنگی کاشان کرونا مثبت هستند