مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-26پزشكي

نقش مؤثر کاردرمانگر در بازتوانی و بازگشت بیماران کرونایی به زندگی


نقش کاردرمانگران در بازتوانی بیماران مبتلا به کرونا، ایجاد عملکرد مطلوب فردی و اجتماعی و بازگشت آنها به زندگی عادی و مستقل بسیار مهم و مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رایگانی رییس کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی بیمارستان شهدای تجریش گفت: طب توانبخشی یکی از مباحث مهم در پزشکی و سلامت است و یکی از حلقه های مهم زنجیره سلامت پس از پیشگیری و درمان محسوب می شود.

وی افزود: متخصصان این حیطه تلاش می کنند با ارائه خدمات توانبخشی بیمارانی که پس از یک دوره سخت بیماری دچار کاهش توانایی جسمی یا روحی شدند را به زندگی و فعالیت روزمره بازگردانند.

به گفته وی تیم توانبخشی متشکل از گروه های مختلف شامل پزشک متخصص طب فیزیکی توانبخشی و کارشناسان طب توانبخشی است.

این کارشناسان به همراه پزشک متخصص وظیفه بررسی، تعیین نوع خدمات و پیگیری امور مربوط به توانبخشی بیماران را برعهده داشته و نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات به بیماران ایفا می کنند.

رایگانی یکی از حیطه های بسیار مهم توانبخشی را کاردرمانی برشمرد و یادآور شد که کار درمانگران در دو جنبه جسمانی و روانی مشغول ارائه خدمت به بیماران هستند.

رییس کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی بیمارستان شهدای تجریش با ذکر این که در کاردرمانی عملکرد مستقل، حضور و ارائه نقش اجتماعی بیماران بسیار اهمیت دارد خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر کاردرمانگر در بازتوانی و بازگشت بیماران کرونایی به زندگی

نقش مؤثر کاردرمانگر در بازتوانی و بازگشت بیماران کرونایی به زندگی