مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-26سياسي

دادگستری در اجرای طرح دورکاری کارکنان اجازه ندهند کار مردم بر زمین بماند


مقام معظم رهبری تاکید کردند که کار کشور باید پیش برود اما دشمنان دنبال سنگ اندازی و توقف در امور هستند و سیاست ما در قوه قضاییه این است که با انسجام و همکاری با دیگر دستگاه ها اجازه ندهیم کوچکترین وقفه ای در امور کشور ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز (دوشنبه) شورای عالی قوه قضاییه، با تبریک آغاز امامت دوازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، اجرای عدالت را از ویژگی های مهم حکومت مهدوی عنوان کرد.

* عدالت از محوری ترین مسائل در نظام اسلامی است رییس قوه قضاییه گفت: امروز مسأله عدالت از مهم ترین و محوری ترین مسائل جمهوری اسلامی به عنوان نظامی است که می تواند زمینه ساز ظهور و تشکیل حکومت مهدوی باشد و اجرای عدالت، هم در قانون اساسی و هم در سیره و سلوک امامین جامعه مورد تأکید قرار گرفته است.

* همه اجزای حاکمیت مأمور اجرای عدالتند؛ دستگاه قضا بیش از همه آیت الله رییسی با بیان این که همه اجزای حکومت و کارگزاران نظام ملزم به اجرای عدالت هستند، قوه قضاییه را پیشانی اجرای عدالت معرفی کرد و افزود: همه همکاران دستگاه قضا باید بدانند که مأمور به اجرای عدالت هستند و هر اقدامی را باید با سنجه تحقق عدالت انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری در اجرای طرح دورکاری کارکنان اجازه ندهند کار مردم بر زمین بماند

دادگستری در اجرای طرح دورکاری کارکنان اجازه ندهند کار مردم بر زمین بماند