مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-26سياسي

طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان تدوین شد


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل سمنان تدوین شده است، گفت: اجرای این طرح نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی در سراسر استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج کارخایی پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با معاون طرح و برنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل سمنان تدوین شده است، اظهار داشت: نتایج به دست آمده از این طرح باید با همکاری دستگاه های اجرایی کاربردی و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه 200 عنوان برنامه برای اجرا در هفته پدافند غیرعامل تهیه شده، خاطرنشان کرد: آموزش، رزمایش و فرهنگ سازی در محوریت این برنامه های قرار دارد که با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و شهرداران اجرایی خواهد شد.

19 مرکز پرخطر در استان سمنان شناسایی شد مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان از سطح بندی 61 دستگاه اجرایی با دستورالعمل سطح بندی مراکز ثقل خبر داد و گفت: در استان سمنان 19 مرکز پرخطر شناسایی شده است که اجرای اصول پدافندی در این مراکز در دستور کار است.

کارخایی با اشاره به اینکه ستاد استانی مقابله با کرونا در راستای مقابله با تهدیدات زیستی تشکیل شده است، بیان کرد: چندین کمیته تخصصی، امور مرتبط با کمیته زیستی به پدافند غیرعامل محول شد که تاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان تدوین شد

طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان تدوین شد