مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-26سياسي

پدافند غیرعامل نیازمند نگاه حاکمیتی است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه پدافند غیرعامل نیازمند نگاه حاکمیتی است، گفت: پدافند غیرعامل نه یک دستگاه اجرایی ساده بلکه یک نهاد مهم تصمیم ساز و تاثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور صبح دوشنبه در دیدار با سردار کایینی معاون طرح و برنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه پدافند غیرعامل در سطح کشور نیازمند نگاهی حاکمیتی است، بیان کرد: این نگاه سبب می شود تا بتوانیم شاهد اجرای برنامه های خوب و اهمیت دادن به این حوزه باشیم.

وی بیان کرد: در سطح استان ها به واسطه قرار گیر پدافند غیرعامل در درون استانداری، این نگاه تقریباً حاکمیتی وجود دارد در نتیجه در درون استان ها شاهد برگزاری جدی مراسم و جلسات حوزه پدافند غیرعامل هستیم که توانسته موفقیت هایی را کسب کند.

پدافند غیرعامل بستر ساز است معاون استاندار سمنان با بیان اینکه می بایست از مرکز کشور نیز رفع موانع و توجه بیشتر به حوزه پدافند غیرعامل انجام پذیرد تا شاهد شکوفایی بهتر این حوزه باشیم، بیان کرد: تدوین دستورالعمل های مرتبط با پدافند غیرعامل دیگر تاکید ما در استانداری سمنان محسوب می شود.

خجسته پور ابراز کرد: امروز به گونه ای با پدافند غیرعامل برخورد می شود که گویی یک سازمان اجرایی است در صورتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل نیازمند نگاه حاکمیتی است

پدافند غیرعامل نیازمند نگاه حاکمیتی است