مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-26اقتصادي

اطلاعات هویتی 70 صادرکننده کارتن خواب ارائه شود


رییس اتاق بازرگانی ایران در نامه ای به رییس کل بانک مرکزی، خواستار ارائه اطلاعات هویتی 70 بازداشت شده ارزی، شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهارات عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در نود و نهمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص کارتن خواب بودن 70 بازداشت شده ارزی، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران در نامه ای به وی، خواستار ارائه اطلاعات هویتی این افراد شد.

در این نامه آمده است: جناب آقای دکتر همتی رییس کل محترم بانک مرکزی با سلام، احتراماً، با آرزوی توفیق الهی برای جنابعالی و همکاران محترمتان و پیرو جلسه شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی در تاریخ 99.

7.

28 در محل اتاق ایران، جنابعالی مطالبی را بیان نمودید مبنی بر اینکه 250 صادرکننده که رقم صادرات آنها هفت میلیارد دلار است ارز خود را به کشور بازنگردانده اند و در همین راستا به قوه محترم قضاییه معرفی شده اند و همچنین تاکید نمودید که بر اساس گزارش وزارت اطلاعات تعداد هفتاد نفر از این صادرکنندگان کارتن خواب می باشند.

این موضوع توسط جنابعالی در محافل دیگر نیز مطرح شده است لذا به منظور شفاف سازی و بررسی چگونگی امر در اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور و همچنین سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در صدور کارت بازرگانی و اعلام واقعیت های به دست آمده به مراجع مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات هویتی 70 صادرکننده کارتن خواب ارائه شود

اطلاعات هویتی 70 صادرکننده کارتن خواب ارائه شود