مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-26سياسي

کلیمیان در آزادی های اجتماعی و آزادی بیان برابر سایر هم میهنان خود هستند


نماینده کلیمیان در مجلس با بیان اینکه کلیمیان ایران در کمال آزادی به انجام فرائض دینی خود مشغول هستند، تاکید کرد که آن ها دارای آزادی های اجتماعی و آزادی بیان برابر سایر هم میهنان خود هستند.

- نماینده کلیمیان در مجلس با بیان اینکه کلیمیان ایران در کمال آزادی به انجام فرائض دینی خود مشغول هستند، تاکید کرد که آن ها دارای آزادی های اجتماعی و آزادی بیان برابر سایر هم میهنان خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمایندگان مجلس باید در جهت اجرای رهنمودهای رهبری معظم انقلاب توجه ویژه ای به مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور داشته باشند و برای ایجاد آسایش و رضایت مردم قدم بردارند.

وی افزود: نمایندگان باید با اطاعت و احترام به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب برای حفظ وحدت برای رسیدن به هدف مقدس که همان اتحاد و انسجام ملت ایران و حفظ منافع ملی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است تمام تلاش خود را به کار بندند، معنی وحدت کلمه عدم اختلاف نظر نیست که این امر خود مانع پیشرفت و تعالی خواهد بود، معنای آن اعتقاد به یک هدف مشترک است و آن قدرتمندی هر چه بیشتر این نظام مقدس و ایجاد رفاه، آسایش و ایجاد شادمانی برای ملت ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیمیان در آزادی های اجتماعی و آزادی بیان برابر سایر هم میهنان خود هستند

کلیمیان در آزادی های اجتماعی و آزادی بیان برابر سایر هم میهنان خود هستند