مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-26سياسي

امکان حمل مسافر و بار با قطار بین ایران و افغانستان از آبان ماه


مدیرعامل شرکت راه آهن با یادآوری از اینکه بهره برداری از مسیر ریلی خواف – هرات باعث تحکیم روابط دو کشور دوست و فارسی زبان ایران و افغانستان می شود، - مدیرعامل شرکت راه آهن با یادآوری از اینکه بهره برداری از مسیر ریلی خواف – هرات باعث تحکیم روابط دو کشور دوست و فارسی زبان ایران و افغانستان می شود، تاکید کرد: بر اساس تفاهم و همکاری بسیار خوب دوجانبه، کارها را پیش خواهیم برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سؤال که از روز افتتاح، چه تعداد واگن باری و مسافری برای تردد در مسیر ریلی خواف – هرات آماده ارائه خدمات هستند؟ ، اظهار کرد: هم اکنون قطار در این مسیر ریلی به صورت کارگاهی در حرکت است و مصالح ساختمانی مورد نیاز برای ساخت و تکمیل این راه آهن را حمل می کند.

آنچه در حال حاضر مشغول آن هستیم، افتتاح و تمهیدات لازم جهت بهره برداری رسمی از این مسیر ریلی است.

با توجه به نزدیک شدن زمان افتتاح، همکاران ما از طریق جلسات ویدئو کنفرانس و بازدیدهای میدانی، در تلاشند تا آمادگی کامل برای بهره برداری را در روز افتتاح بوجود آورند.

وی با یادآوری از اینکه مسیر ریلی خواف -هرات مجموعاً 218 کیلومتر در چهار قطعه است، خاطرنشان کرد: قطعه یک و دو این مسیر از خواف تا شمتیغ داخل ایران به طول حدود 76 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حمل مسافر و بار با قطار بین ایران و افغانستان از آبان ماه

امکان حمل مسافر و بار با قطار بین ایران و افغانستان از آبان ماه