مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-26اقتصادي

با قوت از تولیدکنندگان حمایت می کنیم


استان البرز به عنوانی یکی از استان های صنعتی کشور دارای بیش از 3500 بنگاه اقتصادی است که کمک به این واحدها برای ادامه فعالیت و رفع موانع احتمالی پیش روی آن ها نیازمند انسجام و برنامه ریزی های دقیق است.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز گفت: استان البرز به عنوانی یکی از استان های صنعتی کشور دارای بیش از 3500 بنگاه اقتصادی است که کمک به این واحدها برای ادامه فعالیت و رفع موانع احتمالی پیش روی آن ها نیازمند انسجام و برنامه ریزی های دقیق است.

حسین فاضلی هریکندی روز دوشنبه پنجم آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به پایدار شدن اشتغال بیش از 1000 نفر در یکسال گذشته اظهار کرد: برای حل موانع پیش روی تولید کنندگان، علاوه بر استفاده از ظرفیت های دادگستری در داخل و خارج از استان از ظرفیت های ملی هم پیگیری های لازم انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهمیت فعالیت صنایع تولیدی در شرایط تحریم تاکید کرد و گفت: چندین سال است که مقام معظم رهبری با آینده نگری دقیقی که دارند برای نامگذاری سال ها از مضامین اقتصادی استفاده می کنند که اقتضا دارد کلیه ارکان نظام برای تحقق این شعارها تلاش کنند.

وی افزود: قوه قضاییه همواره منویات رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است؛ امسال نیز در زمینه حمایت از جهش تولید با قوت ورود کرده و بازدید از واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قوت از تولیدکنندگان حمایت می کنیم

با قوت از تولیدکنندگان حمایت می کنیم