مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-26اقتصادي

نشست تخصصی تحولات بازارهای اقتصادی ایران برگزار شد


جمعی از صاحب نظران اقتصادی در دانشگاه رازی کرمانشاه گردهم آمدند و به بررسی وضعیت اقتصاد ایران و تاثیر آن بر بازارهای مالی کشور پرداختند.

- نشست تخصصی"تحولات بازارهای اقتصادی ایران" برگزار شد ایسنا/کرمانشاه جمعی از صاحب نظران اقتصادی در دانشگاه رازی کرمانشاه گردهم آمدند و به بررسی وضعیت اقتصاد ایران و تاثیر آن بر بازارهای مالی کشور پرداختند.

در نشست تخصصی تحولات بازارهای اقتصادی ایران که امروز ( 5 آبان) در دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، معاون اقتصادی استانداری و تعدادی از اساتید دانشگاه حضور داشتند و به بیان دیدگاه ها و راهکارهای خود برای بهبود وضعیت اقتصادی پرداختند.

دکتر سهراب دل انگیزان رییس دانشکده علوم اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه رازی کرمانشاه در این نشست با اشاره به مشکلات اقتصادی که امروز کشور با آن مواجه است، گفت: این مشکلات طی بازه زمانی کوتاهی ایجاد نشده، بلکه انباشت انبوهی از مشکلات در سالیان متمادی است که امروز شاهد سرریز آن هستیم.

وی از عوامل متعددی که بر مشکلات اقتصادی امروز کشور اثرگذار است یاد کرد و ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب، تضاد سیاست های ما با غرب باعث اعمال تحریم هایی علیه ما شد که در این سالها بر شدت آن افزوده شده و هیچگاه به این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی تحولات بازارهای اقتصادی ایران برگزار شد

نشست تخصصی تحولات بازارهای اقتصادی ایران برگزار شد