مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-26سياسي

زاهدی: باید مکتب شهید سلیمانی را برای جوانان خود و دیگر کشورها تبیین کنیم


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نظام های فکری مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: باید نظام های منظومه مکتب شهید سلیمانی را استخراج و برای نسل جوان کشور و جوانان سایر کشور ها تبیین کنیم.

- رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نظام های فکری مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: باید نظام های منظومه مکتب شهید سلیمانی را استخراج و برای نسل جوان کشور و جوانان سایر کشور ها تبیین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: امیدوارم ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه رییس جمهور رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرایی کند، ضمن تشکر از کادر درمانی کشور باید بگویم این مجاهدان عرصه سلامت تحت فشارهای روحی جدی قرار دارند که باید سنگینی این بار را از روی دوش آن ها کاهش داد، این امر صرفا با اتخاذ سیاست های سختگیرانه ملی و انجام کارهای فرهنگی و آموزشی میسر است.

وی افزود: بر همگی روشن است که هیات حاکمه آمریکا تحت سیطره جهانی صهیونیسم قراردارد، استراتژی آن ها نسبت به جمهوری اسلامی مشخص است، آن ها به جز براندازی به چیز دیگر نمی اندیشند پس تقاوتی ندارد کدام نامزد انتخاباتی در آمریکا انتخاب شود فقط ممکن است تاکتیک آن ها متفاوت باشد، ایران اسلامی کشوری مستقل است و با تکیه بر ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: باید مکتب شهید سلیمانی را برای جوانان خود و دیگر کشورها تبیین کنیم

زاهدی: باید مکتب شهید سلیمانی را برای جوانان خود و دیگر کشورها تبیین کنیم