مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-26پزشكي

کرونا جان 24 نفر دیگر را هم در استان مرکزی گرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک از فوت 24 نفر ظرف 48 ساعت گذشته در استان در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک از فوت 24 نفر ظرف 48 ساعت گذشته در استان در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، طبق آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کروناویروس، 552 مورد جدید ابتلا در 48 ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به 22013 نفر رسیده است.

وی در ادامه گفت: از تعداد 552 مورد جدید در استان، 72 نفر از بیماران در بیمارستان های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند، 480 مورد از بیماران جدید نیز که شناسایی شده اند به صورت سرپایی گذیرش شده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

جمالیان در ادامه افزود: متاسفانه در این مدت 24 مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس 817 نفر می رسد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جان 24 نفر دیگر را هم در استان مرکزی گرفت

کرونا جان 24 نفر دیگر را هم در استان مرکزی گرفت