مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-26اقتصادي

فروش گوشت گوساله بیش از 140 هزار تومان گرانفروشی است


معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت از عرضه گوشت گوساله از طریق میادین میوه و تره بار از روز شنبه به قیمت 109 تا 114 هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت مناسب برای عرضه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین 120 تا 140 هزار تومان است و بیش از این قیمت گران فروشی محسوب می شود.

- معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت از عرضه گوشت گوساله از طریق میادین میوه و تره بار از روز شنبه به قیمت 109 تا 114 هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت مناسب برای عرضه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین 120 تا 140 هزار تومان است و بیش از این قیمت گران فروشی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته سید احمد مقدسی، رییس کانون انجمن صنفی گاوداران ایران، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و افشین صدر دادرس مدیر عامل اتحادیه دام سبک کشور با حضور در برنامه 18:30 شبکه خبر علل افزایش قیمت گوشت قرمز را تشریح کردند.

عباس قبادی قیمت تمام شده تولید گوشت قرمز گوساله را حدود 99 هزار تومان عنوان کرد و گفت: در نقاط مختلف کشور قیمت عرضه گوشت قرمز برای مصرف کننده متفاوت است.

پیگیری های لازم برای توزیع گوشت از طریق میادین میوه و تره بار انجام خواهد شد تا از روز شنبه گوشت قرمز در این میادین با قیمت تمام شده به علاوه 10 تا 15 هزار تومان سود توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش گوشت گوساله بیش از 140 هزار تومان گرانفروشی است

فروش گوشت گوساله بیش از 140 هزار تومان گرانفروشی است