مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-26اقتصادي

باید بستر و زمینه لازم را برای پسا کرونا آماده کنیم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: تمام تلاش ما این است که میراث فرهنگی، صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری را در کنار هم قرار دهیم و از هر کدام برای رشد دیگری استفاده کنیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: تمام تلاش ما این است که میراث فرهنگی، صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری را در کنار هم قرار دهیم و از هر کدام برای رشد دیگری استفاده کنیم.

رضا برومند در بازدید از ظرفیت های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی شهرستان بشاگرد، افزود: هدف از این بازدید شناسایی ظرفیت های سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان بشاگرد بود.

وی بیان کرد: در سالجاری توسعه گردشگری روستایی را دنبال می کنیم و با توجه به اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا هستیم اما باید بستر و زمینه لازم را برای پسا کرونا آماده کنیم.

این مقام مسئول ضمن بازدید از قلعه اله وردی خان گوهران بشاگرد در خصوص مرمت و اعتبار مورد نیاز برای مرمت این قلعه تاریخی گفت: ابتدا باید ارزیابی اولیه را انجام دهیم و بعد از آن طرح مرمت اساسی قلعه را آماده کنیم و در نهایت کار مرمت را شروع کنیم.

برومند بیان کرد: مرمت این بنای تاریخی را در اولویت قرار خواهیم داد و امیدواریم در سالجاری کار مطالعه و تامین اعتبار آن انجام شود تا انشاءالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بستر و زمینه لازم را برای پسا کرونا آماده کنیم

باید بستر و زمینه لازم را برای پسا کرونا آماده کنیم