مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-26سياسي

برگزاری همایش تجلیل از نویسندگان گیلانی ادبیات پایداری در رشت


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری همایش تجلیل از 25 نویسنده دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور «محمدرضا سنگری»، چهره برجسته ادبیات پایداری کشور در رشت برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری همایش تجلیل از 25 نویسنده دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور محمدرضا سنگری ، چهره برجسته ادبیات پایداری کشور در رشت برگزار می شود.

فیروز فاضلی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری استان گیلان، اظهار کرد: نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری به عنوان حافظان، میراث داران و پاسداران وقایع، رخدادها و حماسه های دفاع مقدس، نقش بسزایی در حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی دفاع مقدس را برگ غرورآفرین تاریخ معاصر کشور ما دانست و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای پاسداشت این مهم و به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، همایش تجلیل از نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری گیلان را با حضور محمدرضا سنگری ، چهره برجسته ادبیات پایداری کشور برگزار می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در این مراسم از 25 نویسنده دفاع مقدس استان تجلیل می شود، افزود: تجلیل از سازمان هایی که در انتشار کتاب های دفاع مقدس کوشا بوده و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تجلیل از نویسندگان گیلانی ادبیات پایداری در رشت

برگزاری همایش تجلیل از نویسندگان گیلانی ادبیات پایداری در رشت