مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-26سياسي

آموزش همگانی پدافند غیرعامل از طریق شبکه «شاد»


معاون طرح و برنامه سازمان پدافند غیرعامل گفت: سازمان پدافند غیرعامل در همکاری با آموزش و پرورش، بستر آموزش همگانی پدافند غیرعامل را از طریق شبکه «شاد» فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا کایینی ظهر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: با توجه به نگاهی که مقام معظم رهبری نسب به پدافند غیرعامل دارند، پدافند غیرعامل با فرهنگ سازی و آموزش مناسب آرام آرام جایگاه مورد انتظار خود به دست خواهد آورد.

او اضافه کرد: در حال حاضر، سازمان پدافند غیرعامل کشور، همکاری خوبی با سازمان ها و وزارتخانه ها از جمله آموزش و پرورش داشته و از طریق شبکه شاد و در قالب درس آمادگی دفاعی، بستری را برای آموزش همگانی پدافند غیرعامل فراهم کرده است.

معاون طرح و برنامه سازمان پدافند غیرعامل گفت: خوشبختانه دستگاه های اجرایی پای کار بوده و همکاری خوبی با سازمان پدافند غیرعامل دارند.

کایینی بیان کرد: سازمان پدافند غیرعامل با همکاری وزارتخانه صمت، نیرو و نفت طرح هایی را برای تعیین حریم خطوط مراکز انتقال از شهرها در قالب طرح به مجلس دارد تا خلأ قانونی برطرف شود.

او با بیان اینکه برای کاهش خطرات محیط های شهری باید تصمیم گیری جدی گرفته شود، گفت: طرحی به عنوان قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش همگانی پدافند غیرعامل از طریق شبکه «شاد»

آموزش همگانی پدافند غیرعامل از طریق شبکه «شاد»