مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-26سياسي

می خواهند ایران پای میز مذاکره ای برود که نتیجه اش از قبل مشخص است


می خواهند ایران را پای میز مذاکره بکشانند اما میزی است که نتیجه آن از قبل تعیین شده است و آن تسلیم ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز(دوشنبه) در نشست ویدئوکنفرانسی کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور با استانداران و روسای شورای پدافند غیرعامل استان ها اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اهداف و آرمان های الهی و با شعارهای ارزشمندی مانند نشان دادن نقش سلطه بیگانه، حمایت از مستضعفان و خوداتکایی ملت ایران شکل گرفت و در یک منطقه فوق العاده حساس در جهان به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: اگر روزی در نظریه های ژئوپلتیکی و ژئواستراتژیکی جاهایی در جهان به عنوان منطقه محور در کره زمین مطرح می شد یا موضوع هارتلند مطرح می شد، امروز دیگر تردیدی وجود ندارد که در هرم قدرت جهانی منطقه جنوب غرب آسیا تعیین کننده برتری و رهبری در جهان است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت و ابرقدرتی که بتواند در این منطقه تسلط پیدا کند به علت ویژگی های این منطقه و مزیت راهبردی این منطقه در راس هرم قدرت جهانی قرار خواهد گرفت.

سرلشکر باقری افزود: زمانی که جمهوری اسلامی با یک انقلاب در مسیر پس گرفتن امور این منطقه قرار می گیرد، طبیعتا با حساسیت ها و تهدیدهای بزرگی مواجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهند ایران پای میز مذاکره ای برود که نتیجه اش از قبل مشخص است

می خواهند ایران پای میز مذاکره ای برود که نتیجه اش از قبل مشخص است