مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-26فرهنگي

جزییات رونمایی آلبوم «در آینه» اعلام شد


آیین رونمایی آلبوم «در آینه» به آهنگسازی حسین بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری روز سه شنبه ششم آبان در قالب یک ویژه برنامه «آنلاین» برگزار می شود.

- آیین رونمایی آلبوم در آینه به آهنگسازی حسین بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری روز سه شنبه ششم آبان در قالب یک ویژه برنامه آنلاین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دست اندرکاران آلبوم موسیقی درآینه به آهنگسازی حسین بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری آیین رونمایی این اثر موسیقایی را به صورت آنلاین برگزار می کنند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، مراسم رونمایی آلبوم در آینه ساعت 13 روز سه شنبه ششم آبان ماه با حضور حسین بهروزی نیا آهنگساز، اشکان کمانگری خواننده اثر و هنرمندان اثر با اجرای سعید بیابانکی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

آلبوم درآینه عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده توسط مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که از روز ششم آبان ماه به آهنگسازی حسین بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

در توضیح این آلبوم آمده است: درآینه اثری در حوزه موسیقی کلاسیک ایرانی که حاصل ذوق و قریحه حسین بهروزی نیا نوازنده سرشناس بربت و اشکان کمانگری خواننده با تجربه موسیقی ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رونمایی آلبوم «در آینه» اعلام شد

جزییات رونمایی آلبوم «در آینه» اعلام شد