مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-26سياسي

آغاز مسابقات بین المللی فتح پرچم در دانشگاه رازی


مسابقات بین المللی فتح پرچم درحوزه امنیت سایبری با حضور تیم هایی از 55 کشور دنیا، بصورت آنلاین در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد.

- ایسنا/کرمانشاه مسابقات بین المللی فتح پرچم درحوزه امنیت سایبری با حضور تیم هایی از 55 کشور دنیا، بصورت آنلاین در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد.

زهره حسنی مدیر اجرایی این مسابقات در گفت و گو با ایسنا، از شرکت بیش از 300 تیم در مسابقات بین المللی فتح پرچم مرکز آپا(آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد در حوزه امنیت فناوری اطلاعات) دانشگاه رازی خبرداد و گفت: از این تعداد 75 تیم ایرانی و 225 تیم خارجی هستند که از امروز(5 آبان) به مدت دو روز با هم به رقابت می پردازند.

وی بااشاره به حضور شرکت کنندگانی از بیش از 55 کشور دنیا در این رویداد، اظهارکرد: حدود هزار شرکت کننده در گروه های سنی مختلف در قالب تیم های سه و چهار نفره در مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی شرکت کرده اند.

مدیراجرایی مسابقات بین المللی فتح پرچم دانشگاه رازی افزود: برای تیم های شرکت کننده در این مسابقات 55 چالش در 10 حوزه امنیت سایبری طراحی شده که آنها فرصت دارند طی دو روز با عبور از این چالش ها به هدف نهایی که دستیابی به پرچم است، برسند.

وی امنیت وب، امنیت شبکه، جرم یابی دیجیتالی، رمز نگاری، امنیت سامانه های صنعتی، مهندسی معکوس، پنهان نگاری، امنیت برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات بین المللی فتح پرچم در دانشگاه رازی

آغاز مسابقات بین المللی فتح پرچم در دانشگاه رازی