مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-26سياسي

بهره مندی از فضای مجازی در اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزش زبان فارسی در ژاپن


علیرغم شیوع کرونا و لغو تجمعات و برنامه های حضوری، در ادامه روند فعالیت های مرتبط با آموزش زبان فارسی به علاقه مندان و فرهنگ دوستان ژاپنی، از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، - علیرغم شیوع کرونا و لغو تجمعات و برنامه های حضوری، در ادامه روند فعالیت های مرتبط با آموزش زبان فارسی به علاقه مندان و فرهنگ دوستان ژاپنی، از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، دومین دوره مجازی و برخط آموزشی با همکاری بنیاد سعدی در کنار اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، علمی و هنری آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوسالار رایزن فرهنگی سفارت ایران در ژاپن در همین ارتباط با اشاره به شیوع کرونا و بروز برخی مشکلات و موانع در برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی به صورت حضوری گفت: با توجه به ایجاد شرایط اضطراری و محدودیت های اعلام شده پس از آن برای برگزاری تجمعات و از جمله اجرای برنامه های فرهنگی، دوره های آموزشی و .

، رایزنی فرهنگی با برنامه ریزی منسجم و پیگیری های مربوطه توانست در بستر فضای مجازی به خوبی اقدامات و برنامه های مورد توجه مخاطبان، علاقه مندان و فرهنگ دوستان ژاپنی را دنبال کند که این روند در حال پیگیری و ادامه است.

وی به برخی از نشست ها و سمینارهای متعدد و برنامه های مختلف فرهنگی هم اشاره کرد و گفت: برخی از عناوین و برنامه ها مانند جایگاه خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از فضای مجازی در اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزش زبان فارسی در ژاپن

بهره مندی از فضای مجازی در اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزش زبان فارسی در ژاپن