مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-26اقتصادي

قیمت گوشت گوساله؛ بین 120 تا 140 هزار تومان / عرضه با نرخ بالاتر، گرانفروشی است


معاون وزیر صمت با بیان اینکه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین 120 تا 140 هزار تومان است، گفت: از شنبه هفته آینده گوشت قرمز با حداکثر سود 15 درصد در میادین میوه و تره بار توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس قبادی در یک برنامه خبری در شبکه خبر در رابطه با تنظیم بازار گوشت قرمز، اظهار داشت: قیمت تمام شده تولید گوشت قرمز گوساله حدود 99 هزار تومان است و در نقاط مختلف کشور قیمت عرضه گوشت قرمز برای مصرف کننده نیز متفاوت است.

وی با بیان اینکه وضعیت تولید گوشت قرمز مساعد است، گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز مقرر شده بود که توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار شهرداری انجام شود به این ترتیب که میادین مکان هایی را برای توزیع گوشت قرمز در اختیار توزیع کننده با اجاره بهای پایین و یا به صورت رایگان قرار دهند که ظاهراً این موضوع مورد استقبال توزیع کنندگان گوشت قرمز قرار نگرفته است.

وی افزود: پیگیری های لازم برای توزیع گوشت از طریق میادین میوه و تره بار انجام خواهد شد تا از روز شنبه گوشت قرمز در این میادین با قیمت تمام شده به علاوه 10 تا 15 هزار تومان سود توزیع شود.

وی با بیان اینکه گوشت قرمز مشمول قیمت گذاری نیست، بیان داشت: با توافقی که بین شرکت پشتیبانی امور دام و تولید کنندگان دام سنگین انجام شده است مقرر شد تا این شرکت ذخایر استرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت گوساله؛ بین 120 تا 140 هزار تومان / عرضه با نرخ بالاتر، گرانفروشی است

قیمت گوشت گوساله؛ بین 120 تا 140 هزار تومان / عرضه با نرخ بالاتر، گرانفروشی است