مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-26اقتصادي

20 هزار 500 تومان؛ قیمت مصوب مرغ گرم در زنجان


معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق مصوبه قیمت مرغ 20 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

- ایسنا/زنجان معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق مصوبه قیمت مرغ 20 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

امیرعلی مسیبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میانگین تولید روزانه مرغ در استان حدود 3 برابر نیاز است، به طوری که میزان تولید مرغ در زنجان 120 تن است که از این میزان فقط 40 تن در زنجان مصرف و بقیه به سایر استان ها صادر می شود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه قیمت مرغ 20 هزار و 500 تومان تعیین شده است، گفت: در زنجان نیز این مصوبه اجرایی می شود، قیمتی که از همه استان ها پایین تر است.

این مسئول با اشاره به هماهنگی انجام شده با سایر استان ها در زمینه نزدیک کردن قیمت مرغ به قیمت استان زنجان ادامه داد: در زمینه جوجه ریزی مشکل حل شده و با این شروع این جوجه ریز، دغدغه مردم در این باره حل خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صمت استان زنجان تصریح کرد: هماهنگی لازم انجام شده است که مرغداران پس از تامین مرغ مورد نیاز استان، نسبت به ارسال این کالا به سایر استان ها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار 500 تومان؛ قیمت مصوب مرغ گرم در زنجان

20 هزار 500 تومان؛ قیمت مصوب مرغ گرم در زنجان