مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-26سياسي

از جنگنده های اف 16 ترکیه در برابر هر نوع تجاوزی به آذربایجان استفاده می کنیم


رییس جمهور آذربایجان امروز اعلام کرد که باکو برای دفع هر نوع تجاوزی به خاک این کشور از جنگنده های اف 16 ترکیه استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان اعلام کرد که باکو برای دفع هر نوع تجاوزی به خاک این کشور از جنگنده های اف 16 ترکیه استفاده می کند.

این وضعیت در حالی است که صبح امروز برای سومین بار آذربایجان و ارمنستان با برقراری آتش بس در قره باغ موافقت کردند اما ساعتی بعد از اجرای این آتش بس مجددا آن را نقض کردند.

در همین رابطه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان ساعاتی بعد از اعلام آتش بس سوم در قره باغ، نیروهای مسلح ارمنستان را به نقض آن متهم کرد.

وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد: به رغم اعلام آتش بس انسانی جدید در ساعت 8 صبح روز 26 اکتبر، نیروهای مسلح ارمنستان یک بار دیگر توافق به دست آمده را نقض کردند.

از طرف دیگر، وزارت دفاع ارمنستان طرف آذربایجانی را در جهت شمال شرقی خط تماس در منطقه قره باغ کوهستانی به نقض آتش بس متهم کرد.

شوشان استپانیان سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد: در نقض آشکار توافق آتش بس بشردوستانه که در آمریکا منعقد شد، طرف آذربایجانی آتش توپخانه ای را بر مواضع آرتساخ (جمهوری خودخوانده قره باغ کوهستانی) در جهت شمال شرق خط تماس گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جنگنده های اف 16 ترکیه در برابر هر نوع تجاوزی به آذربایجان استفاده می کنیم

از جنگنده های اف 16 ترکیه در برابر هر نوع تجاوزی به آذربایجان استفاده می کنیم