مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-26اقتصادي

غریب پور: مصرف فولاد افزایش پیدا کرده است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رشد مصرف فولاد در 6 ماه ابتدای سال جاری 19 درصد بوده که این خبر خوبی است ونشان دهنده توسعه صنعتی و پویا تر شدن اقتصاد کشور است.

- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رشد مصرف فولاد در 6 ماه ابتدای سال جاری 19 درصد بوده که این خبر خوبی است ونشان دهنده توسعه صنعتی و پویا تر شدن اقتصاد کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خداداد غریب پور به عنوان نماینده دولت و وزارت صنعت معدن تجارت بعد از قرائت گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی بازار فولاد گفت: سهم بخش معدن و صنایع معدنی در جی دی پی کشور 26 میلیارد دلار است که فولاد کشور در سال 97 با 27 میلیون تن سهم مهمی را در این زمینه ایفا کرد و فولاد یکی از بخش های درخشان در سند 1404 است به طوری که توانسته صدر در صد برنامه را پوشش داده و ان شاءلله قبل از این زمان به ظرفیت 55 میلیون تن خواهیم رسید.

وی ادامه داد: در کنار این ظرفیت درخشان، فولاد کشور دو طرح بین المللی در هرمزگان و چابهار دارد.

امسال 18 میلیون تن به ظرفیت گندله و 10 میلیون تن به ظرفیت کنسانتره و 5 میلیون تن به ظرفیت فولاد کشور اضافه خواهد شد که جهش تولید واقعی در این زنجیره اتفاق افتاده است.

پیش بینی ما برای رسیدن به افق 1400، 5 میلیارد یورو سرمایه گذاری در فولاد و 9 میلیارد یورو سرمایه گذاری برای زیر بناهاست که در تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب پور: مصرف فولاد افزایش پیدا کرده است

غریب پور: مصرف فولاد افزایش پیدا کرده است