مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-26اقتصادي

پیش بینی افزایش 50 درصدی یارانه مراکز توانبخشی در سال 1400


رییس هیات مدیره انجمن عالی مراکز توانبخشی غیردولتی معلولین گفت: عقب ماندگی مزمن مالی مراکز توانبخشی باید جبران شود و دنبال این هستیم که یارانه این مراکز در 1400 حداقل 50 درصد رشد داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید بهروزی نیا در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با افزایش یارانه مراکز توانبخشی غیر دولتی در سال 99، چندی قبل جلسه ای با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد و تمام تلاش ما در انجمن عالی مراکز توانبخشی غیر دولتی معلولین و هیأت مدیره انجمن این است که موضوع افزایش یارانه مراکز هر چه سریع تر در کمیسیون اجتماعی هیئت دولت طرح شده و پس از تصویب نهایی در هیئت دولت به سازمان بهزیستی ابلاغ شود.

وی افزود: صورت جلسه ارائه شده به نحوی تنظیم شده که در صورت تأمین اعتبار، افزایش 20 درصدی یارانه از تاریخ اول فروردین سال 99 اعمال و به مراکز پرداخت شود.

رییس هیئت مدیره انجمن عالی مراکز توانبخشی غیردولتی معلولین کشور با اشاره به انتقال مشکلات مراکز توانبخشی به سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در تلاش هستیم تا مسائل و مشکلات مراکز توانبخشی اعم از شبانه روزی، روزانه و سایر کاربری ها به سازمان برنامه و بودجه انتقال پیدا کند و امیدواریم در بودجه 1400 رشد قابل توجهی در بحث یارانه مراکز توانبخشی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 50 درصدی یارانه مراکز توانبخشی در سال 1400

پیش بینی افزایش 50 درصدی یارانه مراکز توانبخشی در سال 1400