مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-26اجتماعي

ساماندهی فعالیت های ورزشی در بوستان های پایتخت


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران از فعالیت های این سازمان در توسعه ورزش شهروندی در پایتخت تجلیل کرد و گفت: نقش ورزش درکاهش آسیب های اجتماعی انکارناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ که به همراه سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور، سرهنگ مرادمرادی معاون اجتماعی و سرهنگ جلیل موقوفه ای سرپرست پلیس پیشگیری فاتب در سازمان ورزش حضور یافت، از آمادگی مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تامین نظم و امنیت رویدادهای ورزشی تهران خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نقش پر رنگ توسعه ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی افزود: سازمان ورزش اقدامات خوبی در توسعه ورزش همگانی داشته و با تعامل مناسبی که میان پلیس و این سازمان وجود دارد، می توان شاهد اتفاقات خوبی در ورزش همگانی نیز بود.

وی با اشاره به انجام فعالیت های ورزش همگانی در بوستان های پایتخت گفت: با همراهی سازمان ورزش، فعالیت های ورزشی بوستان ها ساماندهی و نظم و امنیت لازم با هدف پیشگیری از وقوع جرایم برقرار می شود.

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بیش از 1200 ایستگاه ورزش همگانی در بوستان های شهر تهران با نظارت سازمان ورزش فعالیت دارد، گفت: تعامل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی فعالیت های ورزشی در بوستان های پایتخت

ساماندهی فعالیت های ورزشی در بوستان های پایتخت