مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-26سياسي

صدور موافقت اصولی احداث گاوداری 3000 رأسی شستا در «نیر»


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از صدور موافقت اصولی احداث گاوداری شیری 3000 رأسی شستا در شهرستان نیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی ظهر امروز در جمع خبرگاران اظهار کرد: پیرو سفر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به استان و تصویب احداث 5 واحد گاوداری شیری 3 هزار رأسی در شهرستان ها، اواخر هفته گذشته جلسه اولیه در فرمانداری نیر با حضور دستگاه های اجرایی برگزار گردید.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری نظام دامپزشکی و علی رغم تعطیلی رسمی، با نگاه به اهمیت موضوع، ظرف مدت 48 ساعت اولین موافقت اصولی را به نام شستا در شهرستان نیر صادر نمود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم مدیران شستا با درک عمیق از این فرش قرمز پهن شده برای این مجموعه سرمایه گذاری، احداث واحدها را در سطح استان زودتر آغاز نمایند.

وی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی در ارسال پاسخ استعلامات جهت صدور پروانه تاسیس واحد مذکور سرعت عمل نشان دهند.

محمدی گفت: این واحد بزرگ تولیدی با 3 هزار راس گاو شیری مولد و 6 هزار رأس کل گله در زمینی به مساحت حدود 23 هکتار احداث خواهد شد و نقش مهمی را در تولید و اشتغال زایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور موافقت اصولی احداث گاوداری 3000 رأسی شستا در «نیر»

صدور موافقت اصولی احداث گاوداری 3000 رأسی شستا در «نیر»