مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-26اقتصادي

افزایش نرخ بلیت هواپیما بزرگ ترین آسیب را به مردم دور از مرکز وارد می کند


افزایش نرخ بلیت هواپیما بزرگ ترین آسیب را به مردم مناطق دور از مرکز وارد می کند و عملا فرودگاه های شهرهای مختلف را که با سرمایه گذاری کلان ایجاد شده بلااستفاده خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دو هفته پیش بود که انجمن شرکت های هواپیمایی به ناگاه نرخ جدید بلیت هواپیما را که در برخی مسیرها تا 250 درصد افزایش یافته بود، اعلام رسمی کرد و بلافاصله آن قیمت ها در اپلیکیشن ها و سایت های خرید بلیت اعمال شد.

  به فاصله کمی از اعتراض برخی نمایندگان مجلس به گران شدن بی حساب و کتاب بلیت هواپیما، اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت وگویی اعلام کرد که اجازه این افزایش نرخ را نخواهد داد و هرگونه افزایش قیمتی در نرخ بلیت ها باید پس از بررسی های همه جانبه و .

صورت گیرد اما شرکت های هواپیمایی همچنان بر افزایش قیمت ها اصرار داشته و این افزایش را در نرخ بلیت ها اعمال کرده اند به طوری که کف قیمت بلیت در مسیرهای مختلف بیش از دو برابر افزایش یافته است.

به عنوان مثال نرخ کف قیمت بلیت هواپیما در مسیر بندرعباس - تهران که 250 تا 300 هزار تومان بود اکنون به 535 هزار تومان افزایش یافته است و این نرخ برای بلیت پرواز قشم - تهران به حدود 550 هزار تومان رسیده و برخی شرکت های هواپیمایی این نرخ را تا 700 هزار تومان نیز افزایش داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ بلیت هواپیما بزرگ ترین آسیب را به مردم دور از مرکز وارد می کند

افزایش نرخ بلیت هواپیما بزرگ ترین آسیب را به مردم دور از مرکز وارد می کند