مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-26اقتصادي

توزیع بیش از 77هزار حلقه لاستیک دربین رانندگان استان اردبیل


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 77هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای دربین میان رانندگان استان اردبیل توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا شیرین زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان مشگین شهـر با اشاره به توزیع 77هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان اظهار کرد: در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنها برای خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توزیع لاستیک ناوگان های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می شود، افزود: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزار و 789 دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: 11 هزار و 274 راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 77هزار حلقه لاستیک دربین رانندگان استان اردبیل

توزیع بیش از 77هزار حلقه لاستیک دربین رانندگان استان اردبیل