مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-26سياسي

رونمایی از کتاب شش پاره تن با حضور فرمانده سپاه کردستان


کتاب شش پاره تن خاطرات خانواده شهیدان قادرخانزاده با حضور فرمامده سپاه کردستان در بانه رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای بانه، کتاب شش پاره تن خاطرات خانواده شهیدان قادرخانزاده با حضور سردلر سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کردستان رونمایی شد.

در این کتاب که به قلم مریم لطف الهی و به همت حفظ آثار سپاه بیت المقدس کردستان به رشته تحریر درآمده است، خاطرات شش برادر شهید، پسران مجید قادرخانزاده بیان شده است.

بهنام، بختیار، دلاور، اردشیر، کوروش و کامیار از پسران مجیدخان قادرخانزاده هستند که در دفاع از انقلاب و امنیت مرزهای کشور در خطه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

  رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از خطبه های نماز جمعه تهران در بخشی از فرمایشاتشان فرموده اند در سنندج پدر بزرگوار و نیرومندی را دیدم از یکی از شهرهای کردستان که شش پسرش در راه خدا شهید شده بود و این مرد با کمال قدرت و استقامت ایستاده بود و دم از وفاداری به انقلاب می زد، من با همین کلمات معمولی که حقیقتاً کلمات عاجزند از اینکه بتواند احساسات انسان را نشان بدهند به این پدر بسیار بزرگوار و مؤمن تبریک و تسلیت می گفتم و به او تسلی می دادم اما او به من می گفت من احساس نمی کنم شش پسر من خونشان هدر رفته و ضایع شده چون در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب شش پاره تن با حضور فرمانده سپاه کردستان

رونمایی از کتاب شش پاره تن با حضور فرمانده سپاه کردستان