مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-26سياسي

بیانیه 240 نماینده مجلس در محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) توسط مکرون


بیش از 240 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای اظهارات رییس جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بیش از 240 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای اظهارات رییس جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن این بیانیه به شرح زیر است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ همه دنیا در روزهای اخیر شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمایت از عمل ضد انسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر کائنات پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی (ص) ماهیت اهریمنی خود را اثبات کرد.

دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه ای دیرینه دارد و کافران همواره برای پوشاندن ضعف و زبونی و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی بخش پیامبران الهی از شیوه نخ نمای تمسخر استفاده می کردند.

این فاجعه نتیجه فاحش تفکر مدرنی است که دولتمردان فرانسوی را تحت سیطره خود درآورده و برای آنان ارمغانی جز شبیه تر شدن به جوامع غیرانسانی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 240 نماینده مجلس در محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) توسط مکرون

بیانیه 240 نماینده مجلس در محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) توسط مکرون