مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-26اجتماعي

مصاعب رسیدن به خانه از جاده مرگ / جاده ای فرعی اما شبیه به اتوبان


سیخ دارنگان تنها 40 کیلومتر از شیراز فاصله دارد اما به واسطه وجود باغ شهرهای متعدد تردد در مسیر آن از خیابان های شیراز نیز بیشتر شده و روزانه تصادفات زیادی نیز در این مسیر رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وجود نزدیک به 30 هزار باغ شهر در منطقه سیخ دارنگان باعث شده تا روزهای انتهای هر هفته مسیر شیراز به بوشهر که معبر اصلی برای رسیدن به منطقه سیخ دارنگان است مملو از خودروهایی است که می خواهند خود را در کوتاه ترین زمان به محل اسکان خود برسانند.

نزدیکی این منطقه به شهر شیراز و خوش آب و هوا بودن منطقه باعث شده تا بسیاری از مردم برای عبور از آلودگی های شهری و گذراندن ساعاتی در کنار خانواده به منطقه سیخ دارنگان سفر کنند اما مخاطراتی در این مسیر وجود دارد که باعث می شود سفر به سیخ دارنگان بیش از هر نقطه دیگری در استان دارای مخاطره باشد.

جاده ای تک بانده و عدم روشنایی کافی در کنار عدم وجود علائم راهنمایی موجب شده تا این جاده در دیدگاه افراد محلی به جاده مرگ تشبیه شود به گفته افراد محلی روزانه در این جاده تصادفات مرگباری رخ می دهد و کمتر کسی از اهالی منطقه سیخ دارنگان وجود دارد که یکی از اعضای خانواده را در تصادف از دست نداده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاعب رسیدن به خانه از جاده مرگ / جاده ای فرعی اما شبیه به اتوبان

مصاعب رسیدن به خانه از جاده مرگ / جاده ای فرعی اما شبیه به اتوبان