مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-26اقتصادي

کمبود انسولین در استان مرکزی شدید نیست/درگیر جوسازی ها نشویم


رییس انجمن داروسازان استان مرکزی گفت: درست است که در حال حاضر با کمبود انسولین مواجه هستیم، اما این کمبود شدید نیست و به نظر می رسد بیشتر درگیر جوسازی ها شده ایم.

- ایسنا/مرکزی رییس انجمن داروسازان استان مرکزی گفت: درست است که در حال حاضر با کمبود انسولین مواجه هستیم، اما این کمبود شدید نیست و به نظر می رسد بیشتر درگیر جوسازی ها شده ایم.

دکتر بهزاد احدزاده در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه شاید توزیع انسولین روان نباشد، اما در حال حاضر در داروخانه بنده حتی برای نگهداشت انسولین با کمبود فضا مواجه هستیم، گفت: کشور درگیر تحریم است، شرایط بد است، اما وضعیتی که درخصوص انسولین قلمی ایجاد شده است، در واقع نوعی جو سازی است و مردم نیز درگیر این جو شده اند.

احدزاده تصریح کرد: در حال حاضر بیمار با مراجعه به داروخانه به هر میزان که سامانه تایید کند، انسولین دریافت می کند، اما مردم دچار بی حوصلگی شده اند و با مراجعه به اولین داروخانه و نبود انسولین بلافاصله این شرایط را به همه داروخانه ها تعمیم می دهند و در واقع بزرگنمایی می کنند و در این میان، برخی افراد نیز در پی دامن زدن به شرایط کمبود انسولین در کشور هستند.

رییس انجمن داروسازان استان مرکزی با بیان اینکه درست است که توزیع ممکن است درگیر زمان شود، اما با کمبود شدیدی روبرو نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود انسولین در استان مرکزی شدید نیست/درگیر جوسازی ها نشویم

کمبود انسولین در استان مرکزی شدید نیست/درگیر جوسازی ها نشویم