مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-26اجتماعي

امامزاده های آذربایجان شرقی نقش ویژه ای در رزمایش کمک مؤمنانه ایفا کردند


معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: تقریبا تمامی امام زاده های آذربایجان شرقی نقش ویژه ای در رزمایش کمک مؤمنانه و تهیه و توزیع ماسک ومواد ضدعفونی ایفا کردند.

- معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی: امامزاده های آذربایجان شرقی نقش ویژه ای در رزمایش کمک مؤمنانه ایفا کردند ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: تقریبا تمامی امام زاده های آذربایجان شرقی نقش ویژه ای در رزمایش کمک مؤمنانه و تهیه و توزیع ماسک ومواد ضدعفونی ایفا کردند.

محمدعلی فاضل نسب در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دهه ی وقف فرصتی است تا عملکرد یک ساله ی خود را مرور کنیم که در طول یک سال اخیر چه فعالیت هایی را انجام داده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در طول یک سال گذشته برنامه های ما با مانعی به نام ویروس کرونا مواجه شده بود، به همین دلیل اجرای بعضی از برنامه ها نسبت به سال های گذشته متفاوت تر بود به طوری که همه ساله در ایام تعطیلات عید نوروز طرح آرامش بهاری ، در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی ، در فصل تابستان طرح نشاط معنوی ، در ایام ماه محرم و صفر طرح بصیرت عاشورایی و در ایام عید غدیر طرح ولایت علوی را برگزار می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامزاده های آذربایجان شرقی نقش ویژه ای در رزمایش کمک مؤمنانه ایفا کردند

امامزاده های آذربایجان شرقی نقش ویژه ای در رزمایش کمک مؤمنانه ایفا کردند