مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-26پزشكي

ابتلا و مرگ و میر بالای کرونا در کشور/روند صعودی بیماری در 15 استان


بر اساس اعلام کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت، در هفته منتهی به 2 آبـان ماه موارد ابتلا و مرگ ومیر در کشور بالا و روند نیز مختصری صعودی شده است.

- بر اساس اعلام کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت، در هفته منتهی به 2 آبـان ماه موارد ابتلا و مرگ ومیر در کشور بالا و روند نیز مختصری صعودی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش و گزارشات آتی، تعداد موارد جدید روزانه مبتلایان بستری و مرگ وارد آنالیز می شود همچنین دسته بندی استان ها بر اساس میزان بروز در آخرین هفته انجام گرفته است و نمودار بر اساس تغییرات موارد ابتلا و مرگ در آخرین هفته نسبت به هفته قبل خواهد بود.

برای محاسبه روند تغییرات ابتلا و مرگ در سه روز اخیر، ابتدا متوسط سه روزه تعداد گزارش ابتلا و مرگ هر روز با میانگین گرفتن از داده های همان روز، روز قبل و روز بعد محاسبه شد سپس میزان افزایش هر روز نسبت به روز قبل به روش زیر محاسبه شد: تعداد موارد روز قبل − تعداد موارد ثبت شده امروز، تقسیم بر تعداد موارد روز قبل، ضربدر 100.

در نهایت، تغییر روند ابتلا و مرگ هفته آخر با میانگین گرفتن از اعداد به دست آمده برای چند روز آخر محاسبه شد.

تحلیل احتمالی وضعیت منحنی اپیدمی برای تحلیل احتمالی وضعیت منحنی اپیدمی در هفته گذشته موارد زیر مدنظر قرار گرفت: - در مواردی که هر دو شاخص تغییر روند ابتلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا و مرگ و میر بالای کرونا در کشور/روند صعودی بیماری در 15 استان

ابتلا و مرگ و میر بالای کرونا در کشور/روند صعودی بیماری در 15 استان