مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-26دانش

اسکان 12 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه ملایر


معاون امور دانشجویی دانشگاه ملایر گفت: حدود 12 نفر دانشجو مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در خوابگاه های دانشگاه ملایر با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ساکن هستند.

- ایسنا/همدان معاون امور دانشجویی دانشگاه ملایر گفت: حدود 12 نفر دانشجو مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در خوابگاه های دانشگاه ملایر با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ساکن هستند.

دکتر محمد بشیرگنبد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این دانشجویان به علت انجام پروژه های عملی و آزمایشگاهی خود اجازه اسکان در خوابگاه ها را دارند، اظهار کرد: این دانشجویان فقط با تأیید استاد راهنما، دانشکده و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای انجام پروژه و حضور در آزمایشگاه مجوز اسکان در خوابگاه را دارند.

وی به دستورالعمل سازمان امور دانشجویان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا مجوز طبخ و توزیع غذا در خوابگاه ها را نداریم و در حال تدارک تهیه جیره خشک برای دانشجویان هستیم.

بشیرگنبد از تعلق نگرفتن خوابگاه به دانشجویان ورودی مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر داد و تأکید کرد: با توجه به روند افزایشی شیوع بیماری کرونا کلیه کلاس های دانشجویان ورودی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزشی الکترونیکی دانشگاه(LMS) برگزار می شود پس نیازی به حضور دانشجویان در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 12 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه ملایر

اسکان 12 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه ملایر