مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-26اجتماعي

تعداد فوتی های کرونا در تهران 20 برابر بیشتر از اردیبهشت ماه


عضو شورای شهر تهران از افزایش 15 تا 20 برابری فوتی های ناشی از کرونا در پایتخت در هفته های اخیر نسبت به اردیبهشت خبر داد و گفت: کارشناسان معتقدند که آلودگی هوا می تواند یکی از دلایل این موضوع باشد.

- جی پلاس ، محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران درباره موضوع آلودگی هوا در پایتخت اظهار داشت: هر ساله در سه ماه آبان، آذر و اردیبهشت وارونگی دما اتفاق می افتد و عمده هوای ناسالم و خطرناک را در این سه ماه شاهدیم.

فارس نوشت؛ وی افزود: در حال حاضر علاوه بر موضوع کرونا معضل آلودگی هوا نیز دردسرساز شده و هر دو این مشکل ریه شهروندان را نشانه گرفته است و این مسأله به ویژه برای افرادی که گرفتار بیماری های زمینه ای هستند حادتر است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر تعداد فوتی های ناشی از کرونا در پایتخت به 150 و 160 نفر رسیده و نسبت به اردیبهشت سال جاری که تعداد فوتی ها به دلیل کرونا حداکثر 9 نفر بود 15 تا 20 برابر شده است که برخی از کارشناسان معتقدند ارتباط آلودگی هوا و کرونا با یکدیگر می تواند از دلایل افزایش فوتی ها باشد.

میرلوحی با اشاره به اینکه متأسفانه آمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کووید ـ 19 فراتر از موج سوم رفته است، گفت: باید هم معضل آلودگی هوا و هم کرونا جدی گرفته شود سال های قبل جهت مقابله با آلودگی هوا تدابیری مانند اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد فوتی های کرونا در تهران 20 برابر بیشتر از اردیبهشت ماه

تعداد فوتی های کرونا در تهران 20 برابر بیشتر از اردیبهشت ماه