مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-26اجتماعي

به بهانه گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید رحیم آنجفی


سردار رحیم آنجفی سال 1332 در روستایی واقع در 6 کیلومتری اراک( مرزیجران) چشم به جهان گشود، خانواده او از طبقات مذهبی و متوسط جامعه بود.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛  سردار رحیم آنجفی سال 1332 در روستایی واقع در شش کیلومتری اراک( مرزیجران) چشم به جهان گشود، خانواده او از طبقات مذهبی و متوسط جامعه بود.

  6 ساله بود که محیط مدرسه را درک کرد، بسیاری از سجایای اخلاقی، از همان دوران طفولیت در او دیده می شد، سال 1343 بود که پس از اتمام تحصیلات ابتدایی راهی اراک شد و در یکی از مدارس راهنمایی شهر ثبت نام کرد.

  جدیت او در امر تحصیل تا آنجا بود که هر روز فاصله روستا تا شهر را گاه پیدا و گاه با وسایل نقلیه می پیمود و در کلاس درس حاضر می شد، در کنار درس و تکالیف مدرسه، پدر را در امر کشاورزی و مادر را در امور خانه یاری می داد، علی رغم مشکلات مادی و ضیق معیشتی، تحصیلات متوسطه خود را در رشته ادبیات به پایان برد.

  شهید آنجفی، از هوش و استعداد قابل توجهی برخوردار بود، اما فشار مشکلات زندگی و کار روزانه، مانع از ورود او به دانشگاه می شد، پس از مدتی در لباس سپاهی دانش، به خدمت نظام وظیفه در آمد.

  حضور پر تلاش و صادقانه او در آن منطقه، از جهات بسیاری موفقیت آمیز بود و در ظرف مدت کمی، وی مورد توجه و علاقه مردم قرار گرفت، او خود همیشه برای خانواده اش از فقر و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید رحیم آنجفی

به بهانه گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید رحیم آنجفی