مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-26سياسي

طرح آمران سلامت در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اجرا می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در راستای لبیک به سخنان و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی ) جمعیت هلال احمر نسبت به اجرای طرح آمران سلامت اقدام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، امیر جعفرزاده در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار داشت: در راستای لبیک به سخنان و راهنمایی های گهر بار رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی ) جمعیت هلال احمر نسبت به اجرای طرح آمران سلامت اقدام می کند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع  و تاکیدات مقام معظم رهبری برای ترویج فرهنگ پیشگیری از این بیماری و توسعه آموزش های همگانی بر مبنای جلب مشارکت های مدنی و حمایت بهداشتی درمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه این طرح همزمان با سراسر کشور در سطح استان و در تمام شعب اجرایی می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تصریح کرد : تمام شعب جمعیت هلال احمر با به کارگیری اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر به عنوان آمران سلامت که از نیروهای آموزش دیده و مجرب هستند و در قالب تیم های سه نفره  با برپایی ایستگاه های ثابت و سیار در مکان های پردد و شلوغ از قبیل فروشگاه ها، میادین اصلی شهرها، ترمینال های مسافربری، راه آهن حضور و نسبت به آگاه سازی مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمران سلامت در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اجرا می شود

طرح آمران سلامت در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اجرا می شود