مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-26سياسي

1000 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های کرمان بستری هستند


استاندار کرمان در خصوص روند رو به رشد آمار کرونا در کرمان هشدار داد و گفت: در حال حاضر نزدیک به هزار نفر به دلیل این بیماری در بیمارستان های استان مبتلا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد فدایی صبح دوشنبه در شورای اداری استان به نقش و نحوه انتخاب و انتصاب مدیران اشاره کرد و بیان داشت: مدیر در همه سازمان ها نقش مهمی دارد و می تواند راندمان مجموعه خود را بالا ببرد مخصوصاً در شرایطی که سیستم، سیستمی کامل نیست نقش مدیر پررنگ تر خواهد بود.

وی افزود: در سیستم اداری ما بسیاری از دستورالعمل هایی تعریف نشده و مدیر باید برای آن ها تصمیم گیری کند و نقش مدیر بسیار مهم است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مدیر باید متخصص، متدین و فردی متعهد باشد، تصریح کرد: پیدا کردن افرادی که شرایط مطلوب را داشته باشند آسان نیست و این مختص به این زمانه نیست بلکه در زمان امام علی (ع) هم این مشکل وجود داشته است.

وی ادامه داد: مدیرانی که هم متعهد و هم متخصص باشند به سادگی یافت نمی شوند و حتی مدیرانی بودند که وقتی با آنها برخورد می شود ناراحت می شود.

بهترین راهکار برای انتصاب مدیران تبعیت از قانون است استاندار کرمان یادآور شد: انتخاب و انتصاب مدیر بسیار مشکل است زیرا افراد بسیاری می خواهند در نصب و انتخاب ها دخالت کنند که اینجا قانون راه حل را نشان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های کرمان بستری هستند

1000 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های کرمان بستری هستند