مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-26اقتصادي

تکلیف املاک مازاد دستگاه های اجرایی تا آخر آذرماه مشخص شود


تکلیف املاک و دارایی های مازاد دستگاه های اجرایی استان قزوین باید تا پایان آذرماه مشخص شود تا بتوانیم اعتبار و بودجه حاصل از فروش این املاک را به استان برگردانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین در اولین جلسه کارگروه اقتصادی مولدسازی و فروش املاک مازاد دولت که عصر امروز در سالن جلسات باقرالعلوم(ع) اداره کل مدیریت بحران استان برگزار شد، اظهار داشت: تکلیف املاک مازاد بر نیاز دستگاه ها باید تا آخر آذرماه آینده روشن شود تا بتوانیم بودجه حاصل از فروش این املاک را به استان برگردانیم.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد تا این تاریخ املاک مازاد دولتی به ویژه املاک مازاد آموزش و پرورش فروخته و یا مولدسازی شوند؛ چرا که با توجه به مهلت تعیین شده از سوی وزارت اقتصاد و دارایی اگر بعد از این تاریخ اقدام کنیم، احتمال اینکه پول حاصل از فروش یا اجاره این املاک به استان برگردد، خیلی کم است.

فرخزاد ادامه داد: اگر بخواهیم بر مبنای اولویت بندی پیش برویم، باید ابتدا فروش زمین های باارزشی که راحت تر فروخته می شوند را در دستور کار قرار دهیم و بعد سراغ اراضی دیگری برویم برای فروخته شدن به قیمت مناسب نیاز به تغییر کاربری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف املاک مازاد دستگاه های اجرایی تا آخر آذرماه مشخص شود

تکلیف املاک مازاد دستگاه های اجرایی تا آخر آذرماه مشخص شود