مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-26اجتماعي

نحوه فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور


مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره روند فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور توضیحاتی ارائه داد و گفت: در اکثر مراکز استان ها و شهرهای بزرگ، - مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره روند فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور توضیحاتی ارائه داد و گفت: در اکثر مراکز استان ها و شهرهای بزرگ، کمتر از 10 درصد دانش آموزان آموزش حضوری دریافت می کنند و بیش از 90 درصد از آموزش های غیرحضوری بهره مند می شوند.

محمد محسن بیگی در گفت وگو با ایسنا، درباره روند فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور توضیحاتی ارائه داد و اظهار کرد: از نیمه شهریورماه این اختیار به خانواده ها داده شد که یکی از روش های آموزش حضوری یا غیرحضوری را انتخاب کنند و از ظرفیت های ایجاد شده از سوی آموزش و پرورش استفاده کنند تا چرخه آموزش قطع نشود.

وی افزود: با توجه به اینکه شیوع بیماری نیز مقداری گسترش پیدا کرد؛ اکنون تقریبا در اکثر شهرهای بزرگ و مراکز استان ها آموزش به شیوه غیر حضوری در حال انجام است.

مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خانواده ها و مدارس از طریق شبکه شاد و سایر بسترها چون آموزش های تلویزیونی استفاده می کنند گفت: در برخی شهرستان ها، مناطق روستایی و عشایری جمعیت بیشتری به صورت حضوری در مدرسه حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور

نحوه فعالیت مدارس در نقاط مختلف کشور