مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-26پزشكي

پیش بینی آریتمی قلبی در بیماران کلیوی بوسیله هوش مصنوعی


پژوهشگران آمریکایی، یک مدل مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را در افراد مبتلا به بیماری حاد کلیوی پیش بینی کند.

- پژوهشگران آمریکایی، یک مدل مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را در افراد مبتلا به بیماری حاد کلیوی پیش بینی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدیکال اکسپرس، پژوهشگران آمریکایی، یک مدل مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند به دقت پیش بینی کند که کدام یک از بیماران مبتلا به بیماری حاد کلیوی، با خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی مواجه خواهند شد.

فیبریلاسیون دهلیزی، شایع ترین نوع آریتمی قلبی به شمار می رود که بروز آن در افراد مبتلا به بیماری حاد کلیوی متداول است و می تواند به بروز مشکلات کلیوی و قلبی-عروقی منجر شود.

پژوهشگران طی یک آزمایش، قابلیت این مدل را در شناسایی افراد مبتلا به بیماری حاد کلیه که بیشتر در معرض ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی قرار دارند، بررسی کردند.

در آزمایشی که روی 2766 نفر صورت گرفت، مشخص شد که می توان از این مدل برای شناسایی افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی قرار دارند، استفاده کرد تا به موقع تحت درمان قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آریتمی قلبی در بیماران کلیوی بوسیله هوش مصنوعی

پیش بینی آریتمی قلبی در بیماران کلیوی بوسیله هوش مصنوعی