مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-26پزشكي

سامانه سلامت محور برای ارائه خدمات آی سی یو راه اندازی شد


محققان در یک تیم استارت آپی موفق به ایجاد بستری برای ارائه خدمات سلامت محور با تجهیزات ICU و CCU شدند؛ این خدمات شامل بیماری کرونا نیز می شود.

- حامد عزیزی همبنیانگذار استارت آپی در حوزه سلامت در گفتگو با بیماران بسیاری هستند که توانایی مراجعه یا تمایل به مراجعه به بیمارستان یا کلینیک ها ندارند و نیازمند خدمات مختلفی مانند مراقب – پرستاری و پزشکی در منزل هستند.

وی گفت: افرادی که نیاز به دریافت خدمات پزشکی دارند می توانند با استفاده از یک سامانه، خدمات سلامت محور را در منزل دریافت کنند؛ از این رو در صدد برآمدیم تا چنین سامانه ای طراحی کنیم.

عزیزی در خصوص پلتفرمی که در این تیم طراحی شده بیان کرد: ما در این تیم موفق به طراحی پلتفرم و اپلیکیشنی شدیم که می تواند خدمات پرستاری و پزشکی برای سالمند، بیمار و کودک را ارائه دهد و دیگر مشکلات خدمات دهی به حالت سنتی را نداشته و به صورت کاملا به روز، مشتری می تواند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.

وی با بیان اینکه این پلتفرم سرویس دهنده خدمات نیست و فقط کنترل و کیفیت ارائه خدمت را ارزیابی می کند، عنوان کرد: بسیاری از اپلیکیشن ها و پلتفرمهایی که در حوزه سلامت طراحی می شوند سرویس دهنده خدمات هستند و این قضیه باعث شده که کیفیت لازم را در ارزیابی ارائه خدمات نداشته باشند اما طرحی که ما پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سلامت محور برای ارائه خدمات آی سی یو راه اندازی شد

سامانه سلامت محور برای ارائه خدمات آی سی یو راه اندازی شد