مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-26اقتصادي

خسارت 80 میلیونی به دوچرخه هایی که راه نیفتاد


سرمایه گذار طرح «دوچرخه های اشتراکی» در یزد از خسارت 80 میلیون تومانی به علت تعویق در بهره برداری آن خبر داد؛ طرحی که عضو شورای شهر یزد نوید افتتاح این طرح تا پایان هفته جاری را می دهد.

- ایسنا/یزد سرمایه گذار طرح دوچرخه های اشتراکی در یزد از خسارت 80 میلیون تومانی به علت تعویق در بهره برداری آن خبر داد؛ طرحی که عضو شورای شهر یزد نوید افتتاح این طرح تا پایان هفته جاری را می دهد.

فعالیت دوچرخه های اشتراکی که با شور و هیاهوی زیادی از سوی مسئولان شهر یزد اعلام شد و تا مدت ها نیز تیتر یک مطبوعات یزد بود، توسعه حمل و نقل پاک یا حداقل قدمی برای حرکت در مسیر تحقق شهر دوچرخه ها را نوید می داد اما وعده های افتتاح این طرح با وجود نمایش زیرساخت های آن در مناطق مختلف شهر، یک به یک به تعویق افتاد.

تعویق بهره برداری از طرح دوچرخه های اشتراکی شهر یزد، کم کم هراس محقق نشدن آن را در دل شهروندان نیز ایجاد کرد ولی در عین حال، این تعویق ها منجر به خسارت قابل توجهی به دوچرخه ها به خصوص به واسطه سرقت و استهلاک آنها در فصل تابستان در نبود هیچ سایبانی برای آنها شد.

امین عطاران سرمایه گذار طرح دوچرخه های اشتراکی و اولین طراح و تولید کننده و مجری سیستم دوچرخه های اشتراکی هوشمند نسل سوم در ایران، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار می کند: این دوچرخه ها قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 80 میلیونی به دوچرخه هایی که راه نیفتاد

خسارت 80 میلیونی به دوچرخه هایی که راه نیفتاد