مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-26دانش

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه لرستان از ششم آبان آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 99 این دانشگاه اعلام کرد: - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری 99 این دانشگاه از ششم آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 99 این دانشگاه اعلام کرد: ثبت نام غیرحضوری این پذیرفته شدگان از طریق سامانه https://golestan.

lu.

ac.

ir و از فردا، 6 تا 8 آبان ماه صورت می گیرد.

طبق این اطلاعیه، داوطلبانی که ثبت نام غیرحضوری انجام می دهند، تا 8 آبان ماه فرصت دارند اصل مدارک ثبت نام را با پست پیشتاز به دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان ارسال کنند.

انجام ثبت نام الکترونیکی غیرحضوری به منزله پذیرش نهایی دانشجو نبوده و ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان پس از ارسال پستی مدارک در زمان مقرر و تایید اطلاعات توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه خواهد بود و عدم ارسال مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه لرستان از ششم آبان آغاز می شود

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه لرستان از ششم آبان آغاز می شود