مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-26اقتصادي

15 هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان استان سمنان توزیع می شود


مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: برای رفع نیاز کشاورزان استان به خصوص در حوزه هایی که کانون تولید محصولات هستند، تا پایان سال جاری 15 هزار تن کود شیمیایی بین آن ها توزیع می شود.

- احسان عباس پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در راستای رفع نیاز کشاورزان استان سمنان 15 هزار تن کود شیمیایی بین آنها تا پایان سال 99 توزیع می شود، بیان کرد: این کودها طی مراحل مختلف و به صورت سهمیه نسبت به تولید و اراضی توزیع و کشاورزان از نحوه آن مطلع می شوند.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری شش هزار تن از این کودها توزیع شده است، افزود: بقیه کودها نیز طبق برنامه ریزی انجام شده در هشت شهرستان استان سمنان توزیع می شود.

نیاز کشاورزان تأمین شده است مدیر تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه میزان کود توزیعی شیمیایی سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش برخوردار است، بیان کرد: سال قبل نزدیک به 12 هزار تن کود شیمایی بین کشاورزان استان توزیع شده بود.

عباس پور با بیان اینکه مراکز تعاون روستایی در سراسر استان سمنان مسئول توزیع کود شیمایی هستند، بیان کرد: از شش هزار تن کودی که در شش ماهه اول سال جاری توزیع شده، سه هزار و 200 تن کود آلی و چهار هزار 700 لیتر سموم شیمیایی بوده است همچنین 35 تن کودهای ریز مغذی ارزشمند بین کشاورزان استان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان استان سمنان توزیع می شود

15 هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان استان سمنان توزیع می شود